Werken bij STC

Werken-bij-site
Een telefooncentrale moet altijd bereikbaar zijn. Dat is logisch, toch? Maar om dat te bereiken, moest Martijn, directeur van Service Telefoon Centrale [STC] steeds meer moeite doen.
Nadat ze alles hadden gedaan wat in hun vermogen lag om nieuw personeel te werven, belden ze RECROOT. Slimme zet.
Met werkenbij-stc.nl heeft Service Telefoon Centrale een vast platform voor alle wervingsactiviteiten. Ze onderscheiden zich hiermee op een concurrerende arbeidsmarkt.

Social media
Zodra de site live is, starten we met het opbouwen van de social media kanalen. Daarbij plaatsen we wekelijks 2 posts en zorgen we ervoor dat het aantal volgers steeds groeit.

Campagnes
Campagnes draaien we in de drie maanden erna, waarbij we focussen op de vacature, zoveel mogelijk bereik creëren en uiteindelijk bezoekers naar de website genereren. Campagnes worden continu gemonitord en bijgestuurd waar nodig.

Resultaat
10 nieuwe medewerkers
Het resultaat? Binnen 5 maanden zijn er 10 nieuwe medewerkers gestart bij STC. Dat liegt er niet om!
