Werken bij Mr. Fillet

Vacaturebooster

Toen wij de samenwerking met Mr. Fillet startten, stond dit hippe kipbedrijf op het punt om 2 nieuwe kipwinkels te openen. Personeel daarvoor aannemen had dus de grootste prioriteit.

Wij zijn aan de slag gegaan met het boosten van de vacatures winkelmedewerker en winkelmanager. We maakten 2 aantrekkelijke vacaturevideo's en wervende vacatureteksten en startten daarmee wervingscampagnes op Facebook en Instagram.

Hierdoor konden er op korte termijn meerdere nieuwe medewerkers aan het team van Mr. Fillet toegevoegd worden.

Vacaturebooster

Werken-bij-site

Om ook op langere termijn een sterk werkgeversmerk neer te zetten en doorlopend goed personeel binnen te halen, ontwikkelden wij een werken-bij-site.

Op het gloednieuwe wervingsplatform werkenbijmrfillet.nl, krijg je een inkijkje in de cultuur en kun je eenvoudig en direct solliciteren. Hiermee heeft Mr. Fillet een stevige en duurzame basis gelegd voor alle wervingsactiviteiten.

Werken-bij-site

Social media

Het triggeren, verleiden en overtuigen van kandidaten begint al veel eerder dan het moment dat ze op gesprek komen. Namelijk onbewust als een kandidaat aan het overwegen is om op zoek te gaan naar een andere baan. En bewust als de kandidaat actief online gaat oriƫnteren naar een nieuwe werkgever.

Dit zijn stappen die vaak vergeten worden, maar oh zo belangrijk als het gaat om het werven van nieuwe teamleden. Daarom zorgen wij ervoor dat Mr. Fillet online structureel zichtbaar is bij de doelgroep. Wij posten 2 keer per week recruitment content en planten daarmee zaadjes in de hoofden van deze potentiƫle nieuwe werknemers.

Social media

Resultaat

16 nieuwe medewerkers

Het resultaat van deze wervingsactiviteiten mag er zijn: In 4 maanden tijd zijn er 16 nieuwe medewerkers gestart!

Resultaat

Video's